Het eerste afscheid

19 september 2011 - Drauffelt, Luxemburg

Ik rijd nu na 3 super toffe weken weer terug naar huis. Ik heb het heerlijk naar mijn zin gehad en had makkelijk nog minstens 3 weken kunnen blijven. Maar ik heb al afgesproken dat ik mag terug komen en mijn reis weer af komen sluiten in Luxemburg. Het was hier super gezellig maar ik moet nu wel naar huis om nog wat laatsten dingen te regelen. En om mijn mama natuurlijk nog even te zien. Ik heb het gevoel dat ik nu al gegroeid ben, moet je na gaan na 8 maanden ik kom compleet anders terug, grapje.u

Zo ik heb ook al mijn eerste verdienste gemaakt, 1.5 Euro, omdat ik niet hoef te betalen in de trein. En nu nog 6 uur een beetje lezen en films kijken ik kom mijn tijd wel door.

Ik denk dat ik nu even dag zeg voor zo’n 10 dagen en dan daarna wel weer terug kom.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Paps:
    20 september 2011
    En je vader en je zusje dan die al 3 uur bij de voordeur zat te wachten tot ze hoorde dat je pas om 22.00u thuis kwam en speciaal voor je onthaal een appeltaart heeft gebakken?
  2. Cecile:
    22 september 2011
    Hoi Tim, nou ga ik je ook volgen vanuit Duitsland! Goed van je, al dat reizen. Ik stuur Dylan wel achter je aan, die moet ook NODIG nog groeien. Groetjes uit Nutterden. Als Dre eindelijk ook een IPAD heeft dan kan hij vlotjes meekijken. Tot snel. Cecile
  3. oscar wibaut:
    24 september 2011
    Oscar

Het zakmes komt eraan! En ik zou willen dat ik ook...
  4. Rob:
    30 september 2011
    Hoi Tim, ik heb net even een inhaalslag gemaakt met het lezen van je "reis- en verblijfverslagen" in Luxemburg. De eerste ervaringen zitten in de tas.
    Ik lees, als ik het goed begrijp, dat je nu in Bulawayo zit. Ben benieuwd hoe het je daar vergaat en wat je ervaringen zijn. Ben ook benieuwd of Clarence, een mannetjesleeuw die een paar jaar terug in de televisieserie Daktari meespeelde, nog leeft. Je kan hem herkennen aan bruin/gele manen en een schele blik. Laat je het me weten of hij daar nog rondloopt :-).
    Alvast bedankt en een ongelofelijk mooie tijd toegewenst. Groet Rob en Monique.