Feestje

15 september 2011 - Drauffelt, Luxemburg

Eer eergisteren en gister vooral voorbereid voor Annelous haar “sweet 18”, spullen gekocht en kamers op geruimd. Wel nog vroeg opgestaan om te gaan rijden. En gister avond dus een super leuk feest gehad met allemaal gezellige Luxemburgers, tot half 3 toen werden de laats overgeblevenen een beetje moe (waaronder ik) en sommige hadden wat veel gedronken dus toen ging het gesprek steeds meer over in het Luxemburgs, nou dat versta ik dan net niet dus ben naar bed gedaan.

’s Ochtends weer heel vroeg gewekt door een jongen die bij mij op de kamer sliep en blijkbaar had bedacht dat hij om half 10 naar huis moest. Maar toen ik beneden kwam heb ik met Viv lekker pannenkoeken gegeten. En vervolgens zijn ik en Martine op de wii gaan spelen en verder gaan we vandaag ook niet heel veel doen want het is nu de echte verjaardag dus er zijn nog allemaal mensen gekomen waar we me gaan eten.

1. Paps:
    16 september 2011
    Dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat je wat foto's bijvoegt van het feestje en van de jarige. Feliciteer Anneloes en als je een serieus kado geeft betaal ik mee. x Paps
    PS: eerst de andere vermelden en dan jezelf.