Pre Gilli

2 mei 2012 - Mengwi, Indonesië

heey, ik ben net van Lembongan terug. ik heb daar een maand gezeten geleerd om te duiken en heerlijk gerelaxt! ik heb manta's gezien, ik heb wite, bruine, groene, paarse, gele, oranje, gestreepte, geflekte, opgegeten vissen gezien. vissen met bulte, met punte, met nep vinne, met nep ogen met TANDE! en combinatis hier van.

ik heb met locals gegeten en ik heb met ze gedronke. ik heb gerelaxt en ik heb de zons ondergang bekeken en boven al heb ik een onwijs gave tijd gehad. dat achter me latend heb ik nu weer 3 dagen bij Muriel soort 2e moeder, het is hier gewoon normaal en heel fijn om hier te zijn. vandaag komt haar oudste zoon om hier 3 maande te blijve en die mij mischien een beetje kan leren surfen.

verder moet ik nog een visa verlengen en dan ga ik voor een week naar gilli Trawangan een ander eiland om dan daar nog even te duiken en te kijken hoe het is om dan weer terug naar Muriel te komen en hier nog 3 weken te zijn en hopelijk wat te surfen want dat heb ik nog niet genoeg gedaan sins ik weg bengegaan dus ik heb wat intehalen. nou dat zijn de planne en ik zie jullie over een maand xx Tim

1. Annemarie de Bree:
    2 mei 2012
    Ha die Tim,
    Je reisverslag klinkt heerlijk, wat een mooie ervaring voor je. Geniet nog lekker van je laatste maand en tot in juni!
    Liefs van Flip en Annemarie
  2. Paps:
    2 mei 2012
    Als ik dat zo lees ben ik bang dat je het hier dadelijk moeilijk krijgt om weer te aarden! Wat een heerlijke ervaringen, wel graag wat meer foto's zoals de laatse onderwater en van de mensen en omgeving. Nog een maandje, geniet ervan en ik kijk uit naar je terugkomst, veel leifs ook aan Muriel, Paps
  3. Irene:
    5 mei 2012
    Geweldig verhaal weer! Heerlijk dat je zo aan het genieten bent. Zal niet mee vallen straks weer in het Hollandse ;-) Ik ben ook zo benieuwd naar al je foto's. Zijn er natuurlijk ongelofelijk veel...
    Heel veel plezier nog in Indonesië. Veel succes met surfen ennuh als je terug komt.....neem dan gelijk de zon mee ;-))
    Xxx
  4. Tim:
    6 mei 2012
    haha nou ik ga er aan denke om hem mee te nemen, dat is dan voor mij ook wat makkelijker in nl :D en ik ga nu nog even heel hard genieten! xx