Tipje van de sluier

21 februari 2012 - Melbourne, Australië

nou jongens zou ik maar vertellen wat voor jullie tot nog toe een verasing was ?

ik heb nu 2 weken een beetje tussen Collinsvill en Bowen heen en weer gereist. met in bowen een heerlijk strand, blijkbaar een van de beste in heel australie! verder heb ik hier DE beste vis (van fish and chips) gegeten van heel Quensland. en de film Austrailia is hier opgenomen, nou wat wil je nog meer. in Collinsvill heb ik 2 kittens om op te passen en als ik morgen terug ga waarschijnlijk nog 5 of 6 newborns! en we hebben daar paarden! om dan helemaal een kers op de taart te zetten zijn er nog 2 duiste mijden hier om het helemaal gezellig te maken, en ik heb gehoord dat we de laatste nacht dat zij er zijn (morge avond) een klein (liceur) feestje gaan houden!

ik ben vandaag met Gary, de partner van de zus van Lance, naar Arly beach geweest zo dat ik ook kon zeggen dat ik dat had gezien. blijkbaar is het een backpackers resord maar ik zou er geen 2 dagen kunne blijven en ben dus blij dat ik hier zit! de duitsers komen morge met Wendy terug van een paarde show en dan ga ik over morge met wendy mee naar Collinsvill om daar dan nog 2 dagen op de paarde rance te werken en paard terijden!

de 23e ga ik weer op pad, ik ga met de bus van Collinsvill naar Bowen (1 uur), dan van Bowen met de bus naar Townsvill (1,5 uur), dan de volgende dag met de bus van Townsvill naar Alicespings (36 uur). maar maak jullie geen zorge ik heb 2 stops van wel een half uur! dan heb ik bijna 2 dagen om in alice spings rond te lopen en rond te kijken. alice spings licht in the center van australie. en dan heb ik vervolgens een toer van 3 dagen geboekt om met een groep en een gids voor 3 dagen uluru (ayers rock) en omgeving te ontdekken. we slapen onder de sterren en we gaan een hele dag met aberigionals spenden! ik kijk er erg naar uit. dan heb ik als ik daar van terug kom nog 1 nacht in alice en dan ga ik met de trijn naar Adelaid (24 uur). van daar is het nog niet helemaal uit gedacht. wat ik graag wil is met de auto naar melborne rijden en dan de grote oceaan roete doen.  maar ik denk eerlijk gezecht dat ik de trijn moet nemen en dan een auto huren in Melborne, maar dat ga ik nog even uit zoeken. en dan is het helaas al bijna over, als ik de trein neem ben ik rond de 3e maart in melborn en met de auto rond de 8e, maar ik ga met het fliegtuig naar balie!!!! op de 15e. dus dat is dan niet meer zo ver, gelukkig heb ik nu nog de hele rock toer voor de boeg.

als jullie meer info willen over de toer kijk dan even op therocktour.com.au en ben helemaal op de hoogte van alle toffe dingen die ik daar ga doen! laat gouw weer van me horen xx Tim

1. Paps:
    21 februari 2012
    Kijk dat klinkt inderdaad onwijs gaaf. Ik ben heel benieuwd naar je indrukken van Ayers Rock en de Aboriginals. Als ik zo dat strand bekijk denk ik dat je het goed voor mekaar hebt waarschijnlijk staat je op Bali iets soortgelijks te wachten:). Have fun, Xxx Paps.
  2. mama:
    21 februari 2012
    Heb net vastgesteld dat je bericht er ruim een half uur over doet om hier te komen (er stond 10.44 verzonden en het kwam 11.22 aan).
    Dit is een leuke verrassing, ik denk dat je het leukste voor het laatste hebt bewaard. Geniet ervan!
  3. Rob:
    22 februari 2012
    Een gevuld programma heb je(gehad). Op het moment dat ik dit schrijf sta je op het punt / zit je inmiddels al even in de bus. Mooi om een tussenbalans op te maken van je afgelopen weken en uit te kijken naar nog een aantal mooie weken. Wens je onverminderd onwijs veel plezier. Groeten Rob.