Dinsdag werkdag

4 oktober 2011 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Hoi, ja het ging met de foto’s een beetje mis aangezien het internet niet zo snel is, maar ik heb zeker foto’s gemaakt en ze komen er nu aan.

Ik weet niet of ik had gezecht dat we eigenlijk nog niet zo veel hadden gedaan ? Nou als ik dat had gezecht dan hebben we dat vandaag wel weer goed gemaakt. We zijn begonnen met het hok van een luipaard verschonen en daar wat leuke nieuwe takke in leggen, vervolgens zijn we gaan eten want we konden nog niet gras gaan halen want de traktor moest gerepareerd worden, wat na het eten is gelukkt en toen hebben we dus gras gehaald en dat vervolgens aan een aantal besten gevoerd. vandaag was ook weer de eerste dag dat het niet regende dus het was goed warm en we hebben veel bewogen. Toen we klaar waren heb ik nog even een lekkere duik genomen voor het eten en vervolgens hebben we niets meer gedaan.

1. Mieke:
    4 oktober 2011
    Oei niet echt vakantie meer maar nu hard werken. Alhoewel ondanks hard werken blijft het vast en zeker genieten en dat zal je ongetwijfeld doen. Leuke foto's hoor. Groetjes van Wim en Mieke
  2. mama:
    5 oktober 2011
    Leuk huisje heb je, staat er ook nog een kast of moeten je spullen in je tas blijven zitten? Wie vertelt je, wat je wanneer moet doen? enne.... vertellen ze ook welke leeuw/luipaard je wel of beter niet en/of wanneer kan knuffelen? en waar zat die spin nou op? Ik dacht eerst op je rug... en of je voor Astrid zo'n leeuwtje mee wilt nemen.
    Leuk om zo mee te gluren.
    xxx
  3. mama:
    5 oktober 2011
    Waar heb je die duik in genomen?