Welkom!

2 september 2011

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken.

Dit stond er eerst, als standaard bericht maar dat is natuurlijk niet hoe we het gaan aanpakken. Ik heb deze site namelijk aangemaakt om jullie zelf te vertellen wat ik ga doen. En wat ik ga doen is, zo als de meeste van jullie al weten, dat ik dit jaar niet gelijk verder ga met een universitaire opleiding maar een lekker tussen jaar neem.

Ik heb veel informatie opgezocht, me aangemeld bij organisaties en net mijn vliegticket vast gelegd. ik ben super enthousiast en heb er erg veel zin in.

Als eerste ben ik naar Luxemburg gegaan (hier zit ik namelijk al 3 dagen), en dit is dus het begin van mijn reis al is het wel een beetje een oefen reis want ik kom na ongeveer 2 en een halve week weer even in Nederland. Hier logeer ik bij en supertoffe familie! En als jullie, deze net genoemde familie, dit leest, wil ik nog een keer dankjewel zeggen voor de toffe tijd die ik hier tot nu toe gehad heb ( en waarschijnlijk nog zal hebben!)

Ik ga naar Zuid Afrika waar ik ga helpen in een safari park, met het verzorgen van "orphaned animals" en de rehabilitatie als dat nog kan, maar ook met het lopen van controle tochten tegen stropen.

Vervolgens ga ik dan naar Australië maar eerlijk gezegd weet ik nu nog niet precies wat ik daar ga doen. Ik hoop daar leuk werk te kunnen vinden zo dat ik in mijn eigen onderhoud kan voorzien, maar ik wil natuurlijk ook wat super toffe dingen gaan bekijken, verder ga ik me natuurlijk ook gewoon nog inlezen zo dat ik niets mis.

En dan door naar Bali waar een vriendin van mijn vader zit en waar ik dan een tijd bij kan verblijven (aan het beste surfstrand van Bali), helemaal niet mis!

Nou nu jullie dit weten hoop ik jullie nog vaak terug te zien op mijn site zo dat jullie goed op de hoogte blijven van wat ik allemaal aan het doen ben en ik denk dat we wel nog contact houden, alleen niet raar op kijken dus als ik niet gelijk reageer.

Of mijn mobiel niet op neem : )

Groeten Tim

1. Martine Konijnenberg:
    7 september 2011
    hey Tim, je voeten zitten in de weg!