Zaterdag

8 oktober 2011 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Hoi jongens, leuk dat jullie het ook leuk vinden om mijn verhalen te lezen. Ik ga nog een filmpje maken zodat jullie het hele park kunnen zien, en dus ook het zwembad net naast mijn deur waar ik in ge zwommen heb.

Ik heb vandaag iets anders gedaan dan de afgelopen dagen, wat hokken schoon maken was, ik heb vandaag mee heb geholpen met een show voor Chipangalie. We moesten om 8 uur bij een school zijn waar ze een soort markt hielden en daar hadden wij als Chipangalie dus een stand waar mensen naar Dasche kon komen kijken en waar ze op de foto konden met Victor het kapucijn aapje. Dit ging goed, maar op de terug weg besloot Dasche dat het teveel werd en heeft hij even een plasje op mijn schoot gedaan.

Terug weer lekker gezwommen en toen ik in het water lag wou Dasche wel even komen kijken wat dat nou was, hij viel pardoes in het water dus ik heb hem er snel uit gehaald maar nu zegt iedereen hier dat ik hem probeerde te verzuipen. Maar ik heb het al geprobeerd goed te maken met hem, en daar ga ik nu mee verder door hem even lekker eten te geven!

1. Jos:
    8 oktober 2011
    Zo Tim, wij hier in Scheveningen zijn ook al weer even terug van vakantie en gaan vanaf nu (eigenlijk paar dagen terug al) ook jouw avonturen volgen.

Bij the way, als je wilt voorkomen dat Dasche misschien op je schoot poept moet je hem/haar gewoon een tijd geen eten geven. Wordt het poepen vanzelf minder.
  2. Mieke:
    8 oktober 2011
    Hoi Tim, luister maar niet naar Jos, die moet toch wel beter weten hoe je met je huisdieren omgaat. Om erger te voorkomen kun je hem misschien wel een pamper aandoen. Maar zo lezen heb je het helemaal naar je zin. Gaaf hoor.
  3. mama:
    9 oktober 2011
    Hoi Tim, Waar komt Dashe eigelijk vandaan, is zij/hij een weesje? Als jij zo met haar knuffelt kan ze natiuurlijk nooit meer wennen in het wild en die andere leeuw die losloopt zit die nog in een of ander programma? Kan je iets meer vertellen over wat de opzet van dat park is en wie er werken en met wie jij werkt en wanneer die loslopende leeuw te eten krijgt!. Veel plezier bij de Vic Falls, vergeet je malaria pillen (en je paspoort?) niet!
    XX, maman
  4. kasper:
    9 oktober 2011
    tim(l)
    zo te hore gaat alles goed daar
    leuke blog maar wrm heet hij super-mark vir die huisvrou? XD
    ik krijg jouw kamer dus dat is ook fijn.
    mag jou sterio van mama hebben hahahah :p.
    dus met mij is ook alles goed.
    ik zie je over 6 1/2 maand tot dan.
    en die volwase leeuw viel wel een beetje tegen toen ik de foto zag.(a) x kasper
  5. Victor:
    10 oktober 2011
    Hee Wereldverkenner!

Ik heb eerlijk gezegd nog geen van de verhalen gelezen, maar als ik een beetje rond kijk en globaal lees, begrijp ik dat wat jij aan het doen bent een stuk leuker is dan het hoorcollege waar ik nu zit.. God wat is dit saai en doelloos, en die vrouw kan ook nog is niet lullen... Ik zag dat 1 van de dieren Victor heet! Doe em de groeten haha veel plezier nog x
  6. Frans Palm:
    11 oktober 2011
    Hallo Tim
    Ben net terug uit Turkije. Heb daar met een collega tennisles gegeven. Was een heerlijke week maar ben wel gesloopt. Gisteren voor het eerst, na 11 weken echt les gegeven. Ik merk dat ik nog niet full-time aan de bak kan. Het eind van de avond heb ik niet meer gered. Voornamelijk last van m'n rug en niet van m'n heup. Lees voor het eerst je blog.
    Heb even snel wat berichten door genomen van je. Leuk om je verhalen te lezen en foto's van je te kunnen zien. Zal er binnenkort echt voor gaan zitten en ik ga je zeker volgen. Ik ben benieuwd naar wat je allemaal gaat mee maken en ervaren. Kijk dus erg naar uit naar je verhalen en foto's.
    Veel plezier!! Liefs Frans x
  7. Irma:
    13 oktober 2011
    Ben benieuwd naar 't filmpje om nog beter te zien hoe 't er uitziet daar. Was die stand waar mensen met de dieren op de foto konden om geld in te zamelen voor het park? Was in ieder geval voor jou ook leuke afwisseling, in plaats van hokken schoonmaken. X