@ rob en vic (en iedereen die geintereseerd is)

10 december 2011 - Melbourne, Australië

mischien is het wel mijn jongens droom om alleen een kerk in te lopen.!!

verder waaren de aller eerste bezoekers de nederlanders. en het was een ongeluk ze zijn ook geleik weer weg gegaan de eerste immigranten (dus niet mensen) die aan land gingen gingen aan land voor goud !! (ook al zijn dat ook mensen :) )

vic ja het is gevaarlijk ik moet al mijn kleren uit kloppen voor spinnen(tjes) want er zijn hier wat gevaarlijke, verder heb ik nog geen slangen gezien op een van tusse de 5 en 10 cm. wat waarschijnlijk komt door dat ik met een hele grote ronkende en trillende gras maaier rond loop wat ze vast niet aantrekkelijk vinden. verder zijn er hier ook heel veel papagaien, en heb ik nog geen kangaroes gespot

hoe gaat het verder daar, met school en mam (jou mam) stuur maar een mail dat is makkelijker

grtoeten Tim

1. Jos:
    10 december 2011
    He tim,

Ik denk laat ik ook maar eens wat van me horen. Het gaat goed lees ik. Beetje leuk beetje krap (vliegtuig) maar nu DE RUIMTE. Australie is tenslotte niet het kleinste land. Hier wordt het steeds kouder en langzamerhand nadert de kerst. Bij jou lekker de zomer en ben benieuwd of de kerstman ook een zwembroek heeft in Australie. Enfin, Genoeg geneuzel, het is tijd voor drie wijze woorden van je favorite oom. GENIET GENIET GENIET. Zo dat was niet zo moeilijk, spreek/lees je later...
    Jos