Waiting for a ride!

20 december 2011 - Melbourne, Australië

hello mates,

na een bericht van mmijn moeder dat mijn blog een beetje stil was komen liggen dacht ik dat ik maar weer even wat van me zelf moest laten horen.

ik heb het hier goed, maar tot gister had ik nog geen jeucht ontmoed. verder heb ik wel veel rond gekeken en dingen gedaan, ik ben naar "the hangin rock" gegaan. dit is een oude vulkaan die door erosie is afgebrokkeld en er zijn dus grote rots blokken om gevallen en hangen nu op elkaar, daar heb ik koalas in het wild gezien. ik ben met koos naar de golf baan gegaan om kangaroos in het wild te zien. want die leven daar en eten het gras op de green. verder ben ik nog een keer het dorp in gefiets om een bos pad te onderzoeken.

koos had een dag dat hij op z'n werk bleef en had z'n auto achter gelaten dus die kon ik gebruike. en ik ben naar een wild park ongeveer een uur van dalesford. het is ongeloofelijk hoe makkelijk het hier is om ergens te komen. er werd mij letterlijk gezecht ga na het postkantoor lings, aan het einde van de straat lings en gaa recht door tot je een bord ziet van het park, en dit ging over een afstand van een uur rijden met 80 km/h. dat zou je in nederland niet kunnen doen!

verder ben ik hier nog aan het werk, al heb ik het hier nu wel een beetje gezien, ik ben nu aan het wachte op bericht van een van koos's colegaas. ik mag mischien een auto voor hem van hier naar perth rijden. wat betekend dat ik een ongeloofelijke reis zou maaken en dat ik betaald word om het te doen, twee vliegen in een klap. maar daar moet ik dus nu even op wachte. verder kan ik niet op een cattle station werken omdat het nu het verkeerde seizoen is en alles in noord australie overstroomd is. maar er is een leukegheid gekomen er zijn aan de over kant van de straat 2 backpackers van duitsland aan gekomen dus daar ben ik gister maar gelijk even naar toegegaan om wat jongen mense te ontmoeten en ze zijn heel aardig, ze komen vanavond bij ons eten! verder komen er tussen nu en kerst nog 2 backpackers en koos's nichtje komt met nog 5 andere nederlanders.

ik hoop dat ik jullie zo weer goed op de hoogte heb gebracht, maar je weet wat ze zeggen in de reis weereld, geen nieuws is goed nieuws, dus maak je geen zorge als jullie weer een tijdje niets van me horen. talk to you later, aligator

1. Paps:
    20 december 2011
    after a while crokodile! klinkt prima. Zou inderdaad gaaf zijn als het lukt met die auto naar Perth te rijden. Wat is dat voor grappig klein beestje zwart/bruin met een wit staartje op de foto? Doe Koos veel groeten en komt hij na Kerst nog naar Nederland? Heel veel liefs, Paps
  2. Shelly Hoogelander hendriksen:
    24 december 2011
    Hoi Tim,

Waar zit je nu? Al onderweg naar Perth? Grappig, daar zou ik ooit bij een krant gaan werken, bij een vriendin van me. Door persoonlijke omstandigheden ging dat niet door toen. Jammer.
    Ik wil je fijne kerstdagen wensen, je zit er al middenin gok ik zo. Wij gaan vanavond beginnen. Jammer dat je er maandag niet bij bent, je wordt gemist, vooral door Pomme en Wicher maar we zullen er maar aan denken dat jij het erg naar je zin hebt.
    Kijk uit voor alle enge beesten want volgens mij bestaan zo ongeveer alle gevaarlijkste, giftige beesten allemaal in Australië, brrr. Dus ook niet zo maar in een meertje zwemmen hè! We willen je graag terug zien!

Kusje voor skippy! Liefs van ons allemaal hier!
  3. genet:
    25 december 2011
    hello timou ,
    your father give this ones to me .
    i just want to have some niews how are you ?
    i don't understand exactly wat you are doiing there but i think you are very luky
    et maintenant en francais je te souhaite un joyeux nowel et une bonne année tu me manque beaucoup je t'adore bisous
    ju